De centrale værdier, som vores ledelse og medarbejdere handler efter er:
1.Personlige kompetencer
Personlige kompetencer er en af vores kerneværdier. Den enkelte medarbejders kompetence er det, der sikrer, at den praktiske erfaring – og ikke kun den teoretiske viden – er på plads inden for alle vores fag- og forretningsområder. Jo større vores vidensbase er, desto bedre og mere værdiskabende kan vi guide og hjælpe vores kunder med at dække specifikke behov eller løse deres specifikke udfordringer.
2.Nærvær
Nærvær er omdrejningspunktet for at forstå din forretning, og derigennem bruge vores kompetencer til at korlægge dine behov, og hvordan vi kan tilføre din virksomhed ny værdi gennem it. Nærvær er for oset ’must’ for at yde en god service. Derfor kan du regne med at vi er en samarbejdspartner, der er fokuseret og nærværende, uanset hvordan du vælger at bruge os.
3.Agilitet
Agilitet er forudsætningen for at vi reagerer hurtigt, når vi sammen har kortlagt dine behov. Og vi har størrelsen til det: Vores organisation er stor nok til at hjælpe dig med specialistviden på alle vores forretningsområder. Og vi små nok til at du slipper for lange, konservative procedurer. Vi agerer agilt efter dine behov, og møder din virksomhed der hvor den er.
2ways IT’s vision: Vi vil dække kundens behov for mobilitet og IT-infrastruktur ved at være den mest agile, nærværende og kompetente leverandør.
2waysIT’s mission: Vi dækker kundens behov med værdibaseret rådgivning og løsninger inden for IT-infrastruktur- og mobilitetsløsninger på tværs af platforme og teknologier
KONTAKT OS
Vi lægger vægt på en åben og uformel dialog. Hos os skal alle kunder føle sig godt tilpas, uanset deres tekniske niveau. Vi har derfor sat som mål, at den personlige kontakt er omdrejningspunktet for vores forretning.